pátek 16. srpna 2013

Zkušenosti s Biofinity Multifocal


BIOFINITY MULTIFOCAL

Kontaktní čočky Biofinity Multifocal umožní zákazníkům, kteří k ostrému vidění do dálky a blízka potřebují různé dioptrie, ostré vidění ve všech pohledových vzdálenostech.

Jsou vyrobeny pomocí technologie AQUAFORM COMFORT SCIENCE, díky ní si udržují vysoký obsah vody po celý den a tím většině nositelů zajišťují hydrataci oka bez nutnosti používat zvlhčovací kapky.
Jedná se o kontaktní čočky, které jsou na trhu nabízeny jako měsíční kontaktní čočky určené pro nositele kontaktních čoček, kteří trpí presbyopi. Balení obsahuje tři kusy kontaktních čoček od společnosti CooperVision. Výhodu kontaktních čoček je to, že zůstávají vlhké i bez zvlhčujících kapek a proto tedy na sebe vážou vodu, čímž minimalizují dehydrataci. S kontaktními čočkami Biofinity Multifocal uvidíte ostře na blízko, na dálku i na všechny vzdálenosti mezi tím bez kompromisu mezi pohodlím a kvalitou obrazu.

Vaše názory:
Michaela píše: Tento typ kontaktních čoček dobře znám a vřele je přizpůsobuji. Nezpůsobují vysychání očí.
Milena píše: Maximální spokojnost. Po dlouhodobém užívání kontaktních čoček Biofinity Multifocal je rozhodně nehodlám měnit. S kontaktními čočkami jsem velice spokojena a mohu je vřele doporučit.
Romana píše: S produktem jsem dlouhodobě spokojená, vyzkoušela jsem různé kontaktní čočky -  jednodenní, měsíční i dvoutýdenní a tyto jsou jednoznačně nejlepší. Sedí v oku perfektně, vůbec je v oku po aplikaci necítím. Snadno se nasazují a vytahují. Prostě mi vyhovují.
Svatopluk píše: Používám tyto čočky již dva roky a doposud jsem s nimi naprosto spokojen, takže jsem ani nikdy neměl důvod vyhledávat jiné.
Tereza píše: Kontaktní čočky používám velmi často, nedráždí, nepálí, a jsem s nimi naprosto spokojena.


Žádné komentáře:

Okomentovat