středa 28. srpna 2013

Zkušenosti s Proclear 1 day


PROCLEAR 1 DAY

Kontaktní čočky Proclear 1 day jsou brusu nové jednodenní kontaktní čočky, které v nabídce firmy Cooper Vision nahradily kontaktní čočky Biomedics 1 day. Co se týká struktury materiálu, kontaktní čočky Proclear 1 day mají ve struktuře materiálu začleněné syntetické molekuly PC, které jim poskytují mimořádné vlastnosti.


Image courtesy of  Idea go / FreeDigitalPhotos.net


Mezi mimořádné vlastnosti patří: 

Trvalá propustnost kyslíku po celý den.
Skvělá odolnost kontaktních čoček proti osychání v porovnání s ostatními hydrogelovými materiály.
Minimální usazeniny proteinů a lipidů.
Stabilní pocit pohodlí při používání celý den.
Optimalizovaný design kontaktní čočky a mírné zabarvení usnadňuje manipulaci
Patentovaná technologie zaoblených okrajů snižuje dráždění spojivky a zlepšuje celkovou snášenlivost.
Asférický design optické části omezuje vliv sférických aberací a případných aberací rohovky.
Zabezpečuje čisté a jasné vidění za všech světelných podmínek.
Výjimečná úroveň celkového komfortu, včetně konce dne.
Obsah vody 60%.

Tedy kontaktní čočky Proclear 1 Day jsou jednodenní hydrogelové kontaktní čočky pro korekci myopie a hypermetropie. Jsou vyrobeny pomocí PC Hydratační Technologie, která významně napomáhá zdravějšímu a pohodlnějšímu používání kontaktních čoček. Co se týká materiálu, je schopný vázat na sebe velké množství vody, která obklopuje celý povrch kontaktní čočky a působí jako přirozená ochrana proti vysychání. Pokud se zaměříme na přední plochu, ta je asférická a zajišťuje tak zárukou kvalitního vidění i za snížených světelných podmínek. Zadní plocha kontaktní čočky dokonale přilne k oku. Tedy kontaktní čočky Proclear 1 Day se řadí mezi výrobky s nejlepšími optickými vlastnostmi na trhu. Zadní plocha kontaktní čočky dokonale přilne k oku.

Image courtesy of  Idea go / FreeDigitalPhotos.net

Vaše názory:
Alice píše: Tyto kontaktní čočky mi byly doporučeny lékařem, takže nemohu zatím porovnat s jiným produktem. V očích sedí dobře, nasazování je standartní a vydrží.
Helena píše: Na příležitostní nošení vynikající, například do kina, na sport. Zatím jsem při otevření nenarazila na žádnou poškozenou kontaktní čočku, neboť u lacinějších jednodenních kontaktních čoček se mi to někdy stává. S cenou jsem vzhledem ke kvalitě velmi spokojená.
V oku je téměř necítím, ostatní kontaktní čočky mě ke konci dne už v oku dráždily. Pro mě jasná volba. Jediné, co bych jim vytkla, je chybějící označení rub a líc, ale vzhledem k tomu, že je na konci dne vyndám a vyhodím, tak zas až tolik mi to nevadí.
Karel píše: Po testování mnoha typů kontaktních čoček, jednodenních i 30-ti denních jsem zůstal u těchto. Na rozdíl od jiných typů skvěle sednou a kvalita vidění je perfektní od rána až do večera, což s jinými typy a výrobci nebylo.
Milan píše: Tyto kontaktní čočky používám proto, že není nutné je skladovat v roztoku jako jiné vícedenní čočky. Také se mi nestalo, aby se kontaktní čočka po kontaktu oka s vodou shrnula, nebo mě pálily oči. Kontaktní čočky rozhodně doporučuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat